sâmbătă, 1 mai 2021

DuckDuckGo

 

 

 

                                                                 DuckDuckGo

  

                                          

 

        A anunțat este un add-on la browserul Chrome care blochează noua schemă Google de a oferi specialiștilor în marketing informații pentru a viza publicitatea către utilizatorii de internet.

        Schema numită FLoC - Învățarea federalizată este testată în Chrome, în unele cazuri, fără știrea utilizatorilor browserului.Dacă sunteți utilizator Google Chrome, ați putea fi surprins să aflați că ați fi putut introdus automat în noua metodă de urmărire Google numită Învățarea Federată (FLoC)”, a explicat DuckDuckGo într-o postare pe site-ul său web. „Vă grupează pe baza intereselor și a datelor demografice, derivate din istoricul dvs de navigare, pentru a permite publicitatea de-a dreptul înfiorătoare precum și altor tipuri de direcționare a conținutului fără cookie-uri ”. După o scurtă perioadă de încercare ", au menționat acestia," Google a decis să nu facă din această nouă metodă de urmărire o alegere a utilizatorului dar în schimb, a început să includă automat milioane de utilizatori în schemă. " DuckDuckGo, care este un motor de căutare care concurează cu Google, a adăugat că și-a actualizat extensia Chrome concepută pentru a bloca trackerele de Internet pentru a bloca și interacțiunile FLoC de pe web. Confidențialitate mai bună ? FLoC este alternativa Google față de cookie-urile terților, care vor dispărea în curând în browserele de pe internet. Aceste cookie-uri sunt utilizate de specialiștii în marketing pentru a viza anunțuri către utilizatorii de pe web. Cu FLoC, utilizatorii sunt plasați pe baza istoricului de navigare. Când un utilizator navigheaza pe un site web, ID-ul FLoC poate fi folosit pentru a viza anunțuri către acesta. Google nu a răspuns la o solicitare de comentarii pentru această poveste, dar în trecut a spus că FLoC nu este doar 95% la fel de eficient ca cookie-urile păstrand mai bine confidențialitatea unui utilizator.

        DuckDuckGo contestă această afirmație. „În timp ce FLoC se pretinde a fi mai privat, deoarece este un grup, combinat cu adresa dvs. IP (care este, de asemenea, trimisă automat către site-uri web), puteți continua să fiți urmărit cu ușurință ca persoană fizică”, a menționat în postarea sa de pe web. De-a lungul timpului sunt nedescriptive și reprezentate de un număr cu aspect anonim, nu va trece mult până când oamenii sau organizațiile vor afla ce înseamnă cu adevărat ID-urile FLoC, de exemplu, ce interese și informații demografice sunt probabil corelate , a afirmat DuckDuckGo. „Google împachetează o mulțime de comportamente trecute discutabile în limbajul intimității și altruismului pe care mulți oameni pur și simplu nu le cumpără”, a adăugat Liz Miller, vicepreședinte și analist principal la Constellation Research.

        Asta vedeți cu DuckDuckGo”, a adăugat ea. La întâlnirea cu Josh Crandall, CEO și cofondator al NetPop Research, o firmă de consultanță în cercetare de piață și strategie din San Francisco, a explicat că propunerea de valoare a DuckDuckGo este de a proteja utilizatorii de eroziunea ulterioară a vieții private, în special de Google. "Prin lansarea extensiei Chrome, DuckDuckGo continuă să prezinte beneficiile sale utilizatorilor care sunt îngrijorați de utilizarea de către Google a datelor lor", a declarat el pentru TechNewsWorld. FLoC pare să întâmpine rezistență din trei tabere, a observat Charles King, analistul principal la Pund-IT, o firmă de consultanță tehnologică din Hayward, California. "În primul rând, sunt organizații, cum ar fi DuckDuckGo, care doresc să elimine sau să reducă radical urmărirea online de orice fel", a spus el pentru TechNewsWorld. „În al doilea rând sunt grupurile și indivizii care se încred în mod reflex  in eforturile Google de orice fel”, a continuat el. „În cele din urmă”, a adăugat el, „sunt companii care depind de cookie-urile tradiționale și speră să păstreze acele tehnologii sau ceva de genul lor la nesfârșit”. Agenții de publicitate îngrijorați au, deasemenea, unele îngrijorări despre FLoC. „Deoarece FLoC nu oferă niciun fel de taxonomie de direcționare a anunțurilor, agenții de publicitate trebuie să desfășoare propriile cercetări și științe de date pentru a determina ce ID-uri FLoC vor efectua în anumite campanii sau pentru a determina comportamentele online”, a explicat Louis Ashner, vicepreședinte executiv de tehnologie la Engine Media Exchange, o companie de servicii media și marketing din New York. „Până la efectuarea acestei analize, utilizatorii ar fi putut fi deja plasați într-un FLoC diferit în timp ce navigau spre diferite site-uri web”, a spus el pentru TechNewsWorld. Miller, Constellation Research, a adăugat că o mulțime de reclame împotriva FLoC provin de la agenții care au făcut tipul de segmentare a pieței pe care Google propune să o facă cu noua sa schemă. „Aceste agenții nu doar înțeleg datele, ci înțeleg obiectivele strategice și de afaceri ale mărcilor clienților lor”, a spus ea. „Nu au încredere în Google pentru a face acest lucru, deoarece segmentele sale largi ar putea crea o experiență negativă a clienților pentru persoanele care își consumă reclamele.” 

       Aceasta este o adevărată îngrijorare și ar trebui să fie pentru mulți comercianți", a adăugat ea. Mai mult, FLoC ar oferi companiei Google și mai mult efect decât a avut deja pe piața publicității digitale, a menținut Crandall NetPop Research. „Prin controlul algoritmilor FLoC prin care sunt segmentați utilizatorii de internet, Google ar păstra vizibilitatea deplină a comportamentelor utilizatorilor și a publicității care le vizează, în timp ce în același timp disintermediază alte companii de a primi aceleași date”, a observat el. „În esență”, a continuat el, „FLoC pune Google și mai clar în mijlocul pieței de publicitate online și își mărește controlul asupra datelor și informațiilor despre utilizatori”.             Dacă FLoC Falters nu câștigă tracțiunea pe care Google speră să o câștige pe piață, ce vor face marketerii digitali ? Abordările de identificare universală sau amprentarea digitală vor fi urmărite așa cum sunt urmărite astăzi", a menținut Greg Sterling, vicepreședinte al statisticilor de piață pentru Uberall, un producător de soluții de marketing pentru locație cu sediul în Berlin. „Există, de asemenea, direcționare contextuală și căutare plătită, care este, fără îndoială, cea mai sigură și mai eficientă formă de publicitate digitală”, a spus el pentru TechNewsWorld. „Nu cred că este un moment în care se încadrează pentru marketerii digitali”, a spus el. "Industria va supraviețui. Majoritatea mărcilor și comercianților cu amănuntul vor trebui să dezvolte seturi de date mult mai puternice ale primelor părți, ceea ce este un lucru bun de făcut în general." În cazul în care FLoC eșuează, Miller a prezis că publicitatea făcută cu editori sau site-uri web specifice va câștiga importanță. „Prin intermediul editorilor individuali, veți putea optimiza eficiența cheltuielilor, precum și eficiența direcționării, deoarece veți utiliza date de la prima parte care există cu un singur site sau editor”, a explicat ea. „Începe să reorienteze publicitatea în diferite locuri”, a continuat ea. "Veți începe să vedeți agenții de publicitate mici și mijlocii să investească în site-uri  precum Facebook și Google. Nu va fi un lucru bun pentru industrie." Amenințare pentru Open Web s-ar putea să nu fie un lucru bun pentru un web mai deschis, a afirmat Brendan Riordan-Butterworth, consultant în tehnologie din Brooklyn, New York. „Dacă aveți un cookie terță parte, puteți identifica browserul ca fiind interesat de un anumit produs sau serviciu”, a explicat el către TechNewsWorld. „Apoi, indiferent dacă sunt sau nu pe un site web pentru acel produs sau serviciu, acel site web poate obține CPM-uri pentru produs sau serviciu.” „Cookie-urile de la terți pot fi un normalizator excelent pentru publicitatea pe care o poate obține un editor”, a continuat el.

        Permite existența site-urilor care sunt mai puțin interesante din punct de vedere comercial pentru unii agenți de publicitate” Dacă eliminați direcționarea inter-site prin intermediul cookie-urilor, o grămadă de site-uri web nu sunt suficient de mari pentru a-și construi propriile resurse de direcționare către utilizatorii primari acestea din urma nu vor mai fi viabile”, a spus el. 

 

Sursa: https://www.technewsworld.com/story/DuckDuckGo-Unwraps-Google-FLoC-Blocker-87102.html