Efectele le vom vedea în clipul video: nu există adâncimea de domeniu ci, de asemenea, iluminari volumetrice. Un demo care face de asemenea, utilizarea "DirectCompute" o funcţie de a utiliza unităţi de calcul de un cip grafic, în scopul de a calcula creditele. Aici este, în principal, efectele de beneficii post-tratament. Toate, aceste efecte sunt posibile cu ajutorul altora mai conventionale: se speră ca dezvoltatorii de jocuri vor imita utilizarea de către FutureMark "DirectCompute" pentru gestionarea impactului a inteligenţei naturale sau artificiale. În cele din urmă, ca şi cea anterioară 3DMark 11 este multi-threaded: ea ar trebui să ia, prin urmare, avantajul de prelucrare multicore. Versiunea finală a software-ului ar trebui să fie creat în al treilea trimestru curent, în funcţie de FutureMark.
3DMark11 |
Prezenţa repetată a logo-ului MSI pe mai multe elemente video fiind,o alegere care permite editarea pentru finanţarea libera a 3DMark-ului 11 dar care ridică de asemenea problema de independenţă a software-ului VIS a VIS de producători.
Sursa:
http://www.futuremark.com/benchmarks/3dmark11/teaser/