joi, 20 mai 2021

Ghid Pentru Incepători SEO

 

 

Lucruri pe care ar trebui să le știți despre Google SEO Starter Guide               

    Google a continuat să se dovedească oferind resurse utile și eficiente companiilor și bloggerilor.Și-a păstrat cu succes poziția numărul unu ca hub pentru orice informație.

    Unul dintre produsele lor de pionierat este platforma de marketing SEO. SEO reprezintă optimizarea motorului de căutare. Majoritatea oamenilor ar fi auzit despre asta sau s-ar fi poticnit în timp ce navigau pe internet.

    Cu toate acestea, acest articol este special scris pentru cei care habar nu au ce înseamnă sau cum funcționează. De asemenea, va aduce beneficii celor care încă încearcă să-și înfășoare dezvolte în jurul elementelor de bază ale optimizării motoarelor de căutare. 

    Acest articol are drept scop să vă ghideze cu privire la modul de optimizare a marketingului SEO într-o afacere și blogging eficient. La sfârșitul acestui articol, veți învăța cum să vă îmbunătățiți pozitionarea pe internet și să oferiți site-ul web persoanelor potrivite.

 

                                                    Algoritm :


    Când se efectuează o căutare pe Google, Google BOTS și crawlerele caută pagini Web care conțin termenul de căutare utilizat, apoi atribuie un rang fiecărei pagini web pe baza mai multor factori de clasificare, adică backlink-uri, etichete antet, titlu, densitate cuvinte cheie etc. Cu cât o pagină web este mai mare în funcție de crawlerele (algoritmul), cu atât mai sus va apărea în paginile Google Search Engine Results Pages (SERPs)
    Cu alte cuvinte, cele mai bune site-uri web sunt din punct de vedere tehnic primele pe care Google listează le returnează atunci când se face o interogare de căutare.


                                                      Valori :


    Autoritatea, calitatea și încrederea unui site web sunt valori care determină modul în care va funcționa un site web pe SERP.


    Calitate : Dacă conținutul de pe site-ul dvs web, precum și site-urile care le leagă de acesta sunt de calitate, atunci site-ul dvs are mari șanse să fie returnat în SERP pentru cuvântul său cheie de nișă.Google este interesat de site-urile web care oferă o mare valoare utilizatorilor căutătorilor de internet.
    Presupunând că aveți un magazin web de comerț electronic pentru vânzarea de bijuterii, iar o parte din serviciile pe care le oferiți este să permiteți clienților să-și proiecteze propriile coliere sau cercei. Dacă sunteți singurul care oferă aceste servicii online (unic).Există mari șanse ca Google să vă claseze site-ul web mai bine decât concurenții dvs.
Încredere: Aceasta este o altă valoare esențială.Dacă site-ul dvs nu are conținut real, conține conținut dăunător și rău intenționat, sau are recenzii proaste de la utilizatori sau clienți, etc. Site-ul dvs ar putea fi considerat un site spam. În consecință, vă veți clasa slab pe algoritmul SEO.
    Pentru a vă îmbunătăți scorul de încredere, vă puteți conecta cu alte site-uri web care au o reputație bună (de exemplu, site-uri cu o autoritate înaltă)

    Autoritate: Autoritatea de domeniu (site-ul web) (DA) le spune motoarelor de căutare cât de important și popular este site-ul dvs pe internet. Popularitatea vă va îmbunătăți rangul în algoritm. Puteți îmbunătăți DA-ul site-ului dvs conectându-vă la alte site-uri de înaltă autoritate, de încredere și relevante. Mai mult, creșteți angajamentul (mențiuni sociale) pe rețelele sociale.

 

       Lucruri pe care ar trebui să le cunoașteți despre Google SEO Starter Guide

 
    Există lucruri fundamentale pe care trebuie să le știți altele pentru a avea succes în campania dvs SEO.

 
                                                         Dureaza 

 
    Marketingul SEO nu este un tip de lucru cu o singură dată. Implică un angajament regulat de a observa și de a face campania să funcționeze.Ceea ce bifează astăzi s-ar putea să nu fie suficient mâine, așa că ar trebui să fii atent și gata să schimbi tacticile atunci când solicită acest lucru (în special actualizările frecvente ale algoritmului Google) De asemenea, trebuie să vă dați seama că este nevoie de timp pentru a începe să vedeți rezultate tangibile, mai ales atunci când site-ul web este nou.
 
                                      Folosiți cuvinte cheie direcționate

    Scopul utilizării cuvintelor cheie vizate în îmbunătățirea clasamentului.Pe SERP nu poate fi trecut cu vederea.Este necesar să efectuați cercetări de cuvinte cheie pentru a vă ajuta să determinați ce cuvinte să utilizați. Există instrumente gratuite de cercetare a cuvintelor cheie cu care puteți lucra dacă aveți un buget.
 
                                     Ferește-te de acele etichete de titlu

    Titlul conținutului este la fel de prestigios ca și cuvintele cheie pe care le utilizați.Este posibil să nu conțină numele de marcă dar ar trebui să includă cel puțin unul dintre cuvintele cheie.Acest lucru va ajuta site-ul să fie găsit rapid de motoarele de căutare.Titlurile trebuie să fie concise și clare, în afară de faptul că sunt prietenoase cu SEO, va încuraja cititorul să vă vadă conținutul.Titlul ar trebui să fie mai emoțional decât formal; aceasta este pentru a vă ajuta să vă conectați personal cu cititorul.     Metaetichetele nu au multe scopuri astăzi în SEO, cu toate acestea, ele ajută la creșterea ratei de clic dacă sunt efectuate corect.
 
                                   Poziționarea este cheia

    Atunci când utilizați SEO pentru marketing, nu este important doar să utilizați cuvinte cheie direcționate; de asemenea, este vital să plasați cuvintele cheie în locurile potrivite.Este esențial ca cuvintele cheie utilizate să apară în mod natural în primele două paragrafe ale articolului sau conținutului.Feriți-vă că nu vă congestionați conținutul cu prea multe cuvinte cheie selectate. Acest lucru va face mai mult rău decât bine site-ului.
 
                                Adresele URL trebuie doar să aibă dreptate

    Adresa URL a site-ului joacă un rol vital în a vă ajuta să vă clasați mai bine.     Cititorul ar trebui să poată să spună despre ce este vorba în site-ul respectiv doar dacă se uită la adresa URL a acestuia.Asigurați-vă că adresa URL este precisă, empatică și utilizează cel puțin unul dintre cuvintele cheie.Rețineți că utilizarea prea multă a cuvintelor cheie este periculoasă.Cititorii tind să prefere adresele URL fără prea multe caractere complicate.Cea mai bună structură URL de utilizat este numele postării dacă utilizați WordPress.

    Experții SEO Adelaide ClickBurst au arătat în testele recente că clasamentele se vor diminua dacă adresa URL totală depășește 100 de caractere și că lungimea optimă este de 50-60 de caractere.
Sfaturi: Atunci când separați cuvintele, cel mai bine este să folosiți cratime.

 
                            Faceți ca fragmentele bogate să funcționeze

    Deși nu este obligatorie, utilizarea unor fragmente prețioase îmbunătățește adesea Optimizarea motorului de căutare.

 
                                                      A
tenție la 

    Unii oameni fură sau copiază conținutul pentru a-l folosi ca al lor, această tehnică este adesea cunoscută sub numele de web scraping.Se știe că un site web care folosește conținut răzuit se clasează chiar mai bine decât site-ul de unde au preluat conținutul.Puteți să vă apărați site-ul de răzuitoarele web încorporând linkuri care vă vor duce înapoi la site-ul vostru web.Acest lucru ajută deoarece majoritatea răzuitorilor editează rareori ceea ce copiază.
 
                                            Cunoașteți detaliile SEO

    Chiar dacă angajați serviciile unei companii SEO, ar trebui să cunoașteți bine ceea ce presupune SEO.Deveniți un student sârguincios în optimizarea motoarelor de căutare.Alocați-vă timp pentru a citi și a viziona tutoriale despre cum să maximizați acest instrument de marketing în beneficiul site-ului sau al companiei dvs.O cunoaștere aprofundată a modului în care funcționează întregul sistem vă va ajuta să vă bucurați la maximum de tot ce are de oferit.

 
                                         Investiți în site-ul vostru web


    Calitatea site-ului vostru web este esențială pentru a demonstra pentru Google că site-ul merită vizitat.Investiți într-un design și configurare excelentă a site-ului web.     Păstrați site-ul ușor de utilizat și lizibil.Asigurați-vă că navigarea pe site nu este prea complicată.Experiența excelentă a utilizatorului va atrage vizitatori repetați și chiar partajări pe site.Acest lucru, la rândul său, arată Google că site-ul vostru web este de încredere și conținutul este fiabil.Conținutul de pe vostru ar trebui să fie creat în mod creativ pentru ca cititorii să revină.Rețineți că orice oferă site-ul vostru este pentru oameni și ar trebui să fie cât mai uman.

 
                                    Conținutul trebuie să facă clic


    Conținutul excelent este unul dintre cele mai importante puncte de vânzare.Un conținut bun îi va convinge pe vizitatorii site-ului vostru că site-ul este de încredere, astfel că vor petrece timp pe site-ul vostru, vor distribui conținutul și vor reveni - semnalând către motoarele de căutare (SE) că site-ul este valoros, iar SE-urile vor site-ul web pe primele pagini ale rezultatelor căutării.

 
            Faceți ca marketingul pe rețelele sociale să fie cel mai bun obiectiv

    Facebook, Instagram și Twitter oferă acum o platformă excelentă pentru promovarea conținutului.Asigurați-vă că utilizați aceste instrumente de rețea.Traficul pe care îl generați prin intermediul acestora vă ajută, de asemenea, să vă promovați clasarea site-ului pe algoritm.Luând în considerare și numărul de adepți pe care probabil îi veți crea din aceste linkuri.

Sursa : https://www.webcarpenter.ca/things-you-should-know-about-google-seo-starter-guide/